پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2650
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان را مرور خواهیم کرد.

به گزارش آی‌فیلم، با پایان تصویربرداری سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در شمال کشور، شهرک دفاع مقدس و بیمارستانی در تهران، این روزها مراحل فنی پروژه در حال انجام است تا در آینده‌ای نزدیک برای شبکه یک سیما آماده پخش شود. همچنین، فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «شرق بهشت» به کارگردانی محمدحسین غضنفری در تهران ادامه دارد. این مجموعه یک ملودرام عاشقانه است که قرار است در ۳۵ قسمت از شبکه سوم سیما پخش و جایگزین سریال «گاندو 2» شود.

باتوجه به تغییر زمان برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی به دلیل اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و برگزاری این رویداد در نیمه آذرماه سال جاری، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره نیز تمدید شد. این دوره از جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از ۹ آذر سال جاری برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری «کوکو ۱۹» باتوجه به استقبال از این رویداد و درخواست برای فرستادن آثار دیگر تا ۱۲ شهریور تمدید شد. جشنواره «کوکو ۱۹» در راستای آگاهی‌افزایی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده برگزار می‌شود.

دکتر لطف‌اللّه یارمحمدی، زبان‌شناس برجسته کشور، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و استاد بازنشسته دانشگاه شیراز در 88 سالگی دارفانی را وداع گفت. یارمحمدی در سال ۱۳۹۰ برگزیده جایزه علمی «علامه طباطبایی» بنیاد ملی نخبگان شد.

فیلم جدید «مرد آزاد» به کارگردانی رایان رینولدز، فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد و در افتتاحیه‌ با فروش ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار، صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد. در این میان فیلم جدید «جوخه انتحار» از کمپانی وارنربروز با فروش ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری نسبت به هفته پیش، افت ۷۰ درصدی فروش را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا / ص.گ

نظر شما
ارسال نظر